opony zimowe 205

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie może być przyrównywane do impotencji, choć przestrzegam, abyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tani cialis

Odnotowałeś pierwsze objawy choroby – co musisz zrobić?

Przełam wstyd i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby i pokieruje do stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności ze wzwodem to stadium odwracalne!
Najczęstsze leczenie odbywa się przede wszystkim przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami oraz warzywami. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą zabić libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych powinno się spożywać czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można spytać również dietetyka o właściwą dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest surowym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wprowadzenie do swojego jadłospisu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed seksem wzmaga aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Przyprawiając potrawy, stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje bardzo źle na twój organizm oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco obniżają twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie poważne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będziesz nasiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz żenujących sytuacji między wami, też w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca raczej nie pachniesz przyjemnie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest mocno związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, abyś oprócz diety aktywnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieg albo siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz pragnął regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : tania viagra